Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Wat zijn de betaalmogelijkheden wanneer ik een bestelling plaats?
U kunt het te betalen bedrag voldoen door middel van onmiddellijk betalen via iDEAL. Ook bieden wij de mogelijkheid om te betalen via een vooruitbetaling middels een bankoverschrijving. Daarnaast kunt u ook gebruik maken van Bancontant/Mistercash, Sofort Banking, Belfius Direct Net, Bitcoin en van de Podium Cadeaukaart.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Wij streven er natuurlijk naar om alle bestellingen zo snel mogelijk af te leveren. Wanneer u uw bestelling niet binnen een week na ontvangst van uw betaalbevestiging heeft ontvangen en u geen uitverkochtmelding heeft ontvangen, dient u contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen, indien nodig, het voorval gelijk rechtzetten.
Contact opnemen kan op de volgende manieren:
T. +31 (0)681 04 94 07 (whatsapp)
E. info@www.olijfzepen.nl

Mijn bestelling was niet compleet bij ontvangst. Wat moet ik doen?
Wanneer u een incomplete bestelling heeft ontvangen en er een artikel ontbreekt, dient u contact op te nemen met onze klantenservice. De situatie wordt dan gelijk uitgezocht en er wordt een nieuw exemplaar naar u toegestuurd.
Contact opnemen kan op de volgende manieren:
T. +31 (0)681 04 94 07 (whatsapp)
E. info@www.olijfzepen.nl

Ik ben een product vergeten te bestellen, hoe kan ik deze bijbestellen?
Bijbestellen is uiteraard geen probleem, mits er contact met ons is opgenomen. Wij kunnen het product dan toevoegen aan uw bestelling en de verzendkosten op de normale wijze (eenmalig) berekenen.